بازخورد درباره این کالا

لپ تاپ ایسوس راگ مدل ASUS ROG FLOW GV601VU core i9

ASUS ROG FLOW GV601VU core i9-13900h /16/1t ssd/6gb rtx4050/packfull FOR ROG لپ تاپ
0
از 0 رای

0دیدگاه

ویژگی های محصول
+ اطلاعات بیشتر
آماده ارسال تحویل تا 5 روز کاری
date send
قیمت اصلی 118,500,000 تومان بود.قیمت فعلی 118,000,000 تومان است.
بروزرسانی قیمت: 13 شهریور 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

لپ تاپ ایسوس راگ مدل ASUS ROG FLOW GV601VU core i9

لپ تاپ ایسوس مدل ROG Flow X16 GV601VU-Z از نسل جدید لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس است که در سال 2023 وارد بازار شد. در میان محصولات متنوعی سری ROG Flow X16 را می‌توانید ببینید که یک محصول با طراحی جذاب بوده و می‌تواند به همراه همگی شما تبدیل شود. این لپ تاپ با بدنه‌ای سبک و محکم بهترین گزینه برای جابه جایی است و دیگر مشکلی از این لحاظ پیدا نمی‌کنید.

نمایش بیشتر - بستن

نقد و بررسی: لپ تاپ گیمینگ ایسوس ROG Flow X16 GV601VU-Z (2023)

لپ تاپ نسل جدید ایسوس

لپ تاپ ایسوس مدل ROG Flow X16 GV601VU-Z از نسل جدید لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس است که در سال 2023 وارد بازار شد. در میان محصولات متنوعی سری ROG Flow X16 را می‌توانید ببینید که یک محصول با طراحی جذاب بوده و می‌تواند به همراه همیشگی شما تبدیل شود. این لپ تاپ با بدنه‌ای سبک و محکم بهترین گزینه برای جابه جایی است و دیگر مشکلی از این لحاظ پیدا نمی‌کنید.

صفحه نمایشی با کیفیت QHD+ که تصاویری با کیفیت بالا پخش می‌کند که کار کردن با آن را لذت بخش می‌کند. استفاده از آخرین نسل از سخت افزار موجود در بازار این لپ تاپ را به یکی از قدرتمند‌ترین سیستم‌های قابل حمل در بین رقبا تبدیل کرده است. همچنین با سیستم خنک کننده‌ی این لپ تاپ دیگر نگران داغ شدن سیستم خود نباشید.

دنیای بی حد و مرز با صفحه نمایش QHD+

برای همه‌ی ما کیفیت صفحه نمایش از اهمیت بالایی برخوردار است، مخصوصا گیمر‌ها و طراحان که به جزئیات بیشتری احتیاج دارند. لپ تاپ ایسوس مدل ROG Flow X16 GV601VU-Z از یک صفحه نمایش 16 اینچی با کیفیت QHD+ استفاده می‌کند که برای بسیاری از کاربران خوشایند است.

این صفحه نمایش با نرخ رفرش ریت 240Hz می‌تواند تصاویر با کیفیت‌تری را برای شما پخش کند. نرخ رفرش ریت یا نرخ تازه سازی به تعداد دفعاتی می‌گویند که تصویر یک نمایشگر در ثانیه می‌تواند تغیر کند. همچنین صفحه نمایش لمسی این لپ تاپ، کار را برای طراحان بسیار لذت بخش کرده است.

مشخصات سخت افزار

سخت افزار مهم‌ترین قسمت هر سیستمی محسوب می‌شود که از قطعات مختلفی تشکیل شده که در کنار هم بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهند. لپ تاپ ایسوس مدل ROG Flow X16  برای این که بهترین عملکرد را داشته باشد، از قطعات سخت افزاری نسل جدید بهره می‌برد. سرعت و قدرت همگی با هم در این لپ تاپ وجود دارد و شما بدون کندی سرعت به راحتی با آن کار می‌کنید.

قدرتمند‌ترین قطعه‌ای که در این لپ تاپ ایسوس تعبیه شده است، پردازنده مرکزی آن است که از نسل 13 پردازنده‌های اینتل است. البته به این معنی نیست که بقیه قطعات این لپ تاپ خوب نیستند، برعکس این قطعات در کنار یکدیگر قدرت بالایی را برای انجام کار‌هایتان فراهم می‌کنند.

پردازنده نسل 13 که نسخه قوی‌تری از آن وجود ندارد!

دنیای پردازنده‌ها دنیای بزرگی است که و ما انواع پردازنده با کاربری‌های خاص داریم. ایسوس برای این که لپ تاپ ایسوس مدل ROG Flow X16 GV601VU-Z جزو بهترین سیستم‌های قابل حمل شود، از یک پردازنده مرکزی نسل 13 استفاده کرده است.

پردازنده مرکزی INTEL CORE I9 13650HX از 14 هسته تشکیل شده است که برای اجرای برنامه‌های سنگین و یا اجرای همزمان چندین برنامه به دچار مشکل نمی‌شود. این پردازنده از حافظه رم DDR5-4800 و LPDDR5-5200 نیز پشتیبانی خواهد کرد و توان طراحی گرمایی پردازنده به 45 وات رسیده و حداکثر توان مصرفی آن نیز 115 وات خواهد بود.

گرافیک بالا

پردازنده گرافیکی یکی دیگر از قطعاتی به حساب می‌آید که برای طراحان و گیمر‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. ما در لپ تاپ ایسوس مدل ROG Flow X16 GV601VU-Z با یک پردازنده گرافیکی از شرکت انویدیا طرف هستیم.

پردازنده مرکزی GEFORCE RTX 4050 به عنوان یک پردازنده اقتصادی در لپ تاپ‌ها شناخته می‌شود. این پردازنده گرافیکی با حجم گرافیک 6GB از نوع GDDR6 توان پردازشی بالایی را دارد. با استفاده از این پردازنده گرافیکی، به راحتی هر کار سختی که نیاز به پردازش گرافیکی بالایی دارد را انجام خواهید داد.

مشخصات حافظه رم

حافظه رم به عنوان یک حافظه موقت شناخته می‌شود که در کنار پردازنده مرکزی، سرعت سیستم را بالا می‌برد. وجود یک حافظه موقت در هر سیستمی باعث می‌شود که فشار روی پردازنده مرکزی کم شود و عملکرد کلی سیستم افزایش پیدا کند.

لپ تاپ ایسوس مدل ROG Flow X16 GV601VU-Z از یک رم 16GB از نوع DDR5 استفاده می‌کند. رم‌های DDR5 جزو آخرین نسل رم‌های موجود در بازار هستند که از سرعت بالا‌تری نسبت به رم‌های دیگر بهره می‌برند. وجود این رم در کنار پردازنده نسل جدیدی که برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده، سرعت و قدرتی بالا برای شما به ارمغان می‌آورد. جالب است بدانید که فرکانس کاری یا سرعت این رم 4800 مگاهرتز بوده که در نوع خودش بی‌نظیر است.

حافظه ذخیره سازی

حافظه‌های ذخیره ساز در انواع مختلفی هستند که هر کدام معایب و مزایای خاص خود را دارند. لپ تاپ ایسوس مدل ROG Flow X16 GV601VU-Z از یک حافظه SSD قدرتمند استفاده می‌کند که می‌توان گفت هیچ ایرادی روی آن نمی‌شود گذاشت. حافظه‌های SSD از سرعت و ایمنی بیشتری نسبت به حافظه‌های HDD برخوردارند. این حافظه با ظرفیت 1 TB فضای مناسب برای ذخیره سازی انواع داده با سرعت بالا را برای شما فراهم می‌کند. وجود حافظه، رم و پردازنده پر سرعت این لپ تاپ را به یکی از قدرتمند‌ترین لپ تاپ‌ها در زمینه طراحی تبدیل کرده است.

بررسی طراحی بدنه

طراحی بدنه لپ تاپ ایسوس مدل ROG Flow X16  جزو بی نقض‌ترین طراحی‌ها در بین لپ تاپ‌ها محسوب می‌شود. وجود شیار‌هایی در پشت درب لپ تاپ‌، به این سیستم استحکام بالایی داده است. یکی از ویژگی‌هایی که این لپ تاپ به آن معروف است، وزن پایین آن است. طراحی این لپ تاپ به گونه‌ای است که هم وزن پایینی دارد و هم استحکام بالایی. استفاده‌ی هم زمان از فلز و پلاستیک در ساخت این لپ تاپ باعث شده تا وزن آن به 1.8 کیلوگرم برسد.

بررسی باتری

مصرف انرژی برای سیستم‌های قابل حمل یک مسئله‌ی مهم و حیاتی است. لپ تاپ ایسوس مدل ROG Flow X16 GV601VU-Z جزو سیستم‌های رده بالا محسوب می‌شود به همین دلیل مصرف انرژی بالایی دارد. این لپ تاپ از یک باتری 90 سلولی با ظرفیت 90WHR استفاده می‌کند.

این باتری توان 1 الی 3 ساعت روشن نگه داشتن سیستم شما را دارد که می‌توان گفت زمان مناسبی نیست، اما با توجه به سخت افزار و صفحه نمایش با کیفیتی که برای این سیستم در نظر گرفته شده باید توقع همچین مصرف انرژی را هم داشت.

بررسی کلی و قیمت لپ تاپ ایسوس مدل ROG Flow X16 GV601VU-Z

لپ تاپ ایسوس مدل ROG Flow X16 GV601VU-Z از سری لپ تاپ‌های ROG Flow ایسوس با پردازنده نسل جدید و قدرتمندی که دارد، یکی از بهترین سیستم‌های قابل حمل برای طراحان و برنامه نویسان است. پردازنده گرافیکی و حافظه رم پر سرعت این لپ تاپ یکی دیگر از نقاط قوت آن تلقی می‌شود. صفحه نمایش QHD+ آن هم بهترین تصاویر با جزئیات کامل را برای کاربران به نمایش در می‌آورد.

توضیحات تکمیلی

لپ تاپ ایسوس راگ مدل ASUS ROG FLOW GV601VU core i9
مشخصات دیگر
برند

ASUSROG

مدل

ASUS ROG FLOW

انتخاب رنگ

مشکی

پردازنده

Intel® Core™ i9 (13th)H

حافظه رم

16 GB

حافظه داخلی

1T SSD

گرافیک

6GBRTX 4050

صفحه نمایش

15.6"اینچ240 Hz360درجهQHDtouch

ابعاد

18.4 × 251 × 356 میلی‌متر

وزن

2.2 کیلوگرم

اقلام همراه لپ تاپ

قلم/کیف rog/اداپتور/کابل برق/کارت گارانتی/انتی ویروس/لیبل حروف فارسی

وزن

2,2 کیلوگرم

ابعاد

35,5 × 24,3 × 2,2 سانتیمتر

امتیاز کاربران به:

لپ تاپ ایسوس راگ مدل ASUS ROG FLOW GV601VU core i9 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش